Fullt upp


Har inte haft tid att blogge igår och idag - sorry!

Gårdagen spenderades först med Vicky, Mirjam, David, Hanna L och Marielle på stan. När vi satt på Cupido fick Mirjam ett litet skratt anfall och alla där vände sig om och kollade på oss XD En man kom även fram och sa till henne att lugna ner sig... :P Efter det drog vi till Hanna, sen till Zelina med massa folk och överraskade henne! :) Grattis i efterskott gmn<3 Jag har nog aldrig haft så kul, alla dansade och var som vanligt... det vill säga galna ;)

Dagen har vart fylld av glädje den med! Klockan 11 kom nämligen sötnosarna Lisa och Tilda hem till moi :D Vi åkte pulka (okej, vi åkte soppåse...) och slog oss lite, fastnade i snön, och ja, sånna grejer XD Sen gick vi tillbaka och gjorde lunch. Spelade lite TV-spel och zappade mellan massa radio kanaler på min TV x] Blev även lite varm choklad gjord, med fin rosa fluffig grädde :D Tänkte dock inte på att ta nån bild på nåt xD Men men...

Nu känner jag mig helt slut... har ingen aning om vad jag ska göra, orkar inget D: Skola imorgon...
Ciao


Kommentera här: