Fortsatt hårdilemma


Det är jobbigt när man inte vet hur man ska ha sitt hår D: Eller hur man ens vill ha det. Just nu försöker jag ju spara ut det, men luggen kommer ju inte komma ikapp. För att den ska göra det måste jag klippa håret kort igen, för att det ska växa ut jämt. Och jag är väldigt taggad på att klippa page, men jag vill så sjukt gärna få långt hår igen... Och det spelar ju ingen roll vad alla andra tycker, för det folk antagligen kommer säga när jag ska klippa page är "Ja, det blir snyggt!" eller "Nej, du börjar ju få långt hår igen!" Och sedan såklart tvärt om om jag ska spara ut... ni förstår xD Så egentligen borde jag bara låta det vara, för jag kommer ångra om jag gör nåt med det, men... hmm... Jag antar (förresten) att vad jag än gör kommer jag få ett dilemma, känns som att jag aldrig kommer bli nöjd med det jag har. Hmmmmmmmmmmm, jaaa, mitt huvud = kaos! Och inte bara pga detta men ändå.
Hum hum...
Ciao!

jonathan

ha som du har det, tycker det är fint. men du gör såklart som du vill x)


2011-01-19 kl 20:15:19

Kommentera här: