*Fanfar*


Det blev ytterst lite bokläsning idag - la ner (kanske lite för mycket) tid på bloggen istället! Har nu (som ni ser) en ny header :D Har även satt in Kategorier, Arkiv och dyl i boxar och ändrat bilden bakom rubriken :) Dock har menyn som vart under headern blivit borttagen - men jag ska försöka fixa dit den igen så fort som möjligt!
Nu ska jag läsa (känner mig lite som en bedragare, så får ägna den minst en halvtimme!
Ciao

Becca

Love it!! :D ska försöka greja min snart... måste ha en major change!!!


2011-01-07 kl 02:04:28
http://randomness.webblogg.se/

jonathan

söt header! bästa är ju att när man kommer in så kollar man direkt där du pekar och ser alla snygga bilder :) påminde mig om att jag måste fixa o designa en portfolio snart ^^ btw ritade av dig från 2 av dina bilder, art is awesome! :D


2011-01-07 kl 02:26:13

Kommentera här: