Låt ingen ta ifrån dig din dröm


Godmorgon människor!
Nu är det (om man ska vara extra petig) första dagen på lovet! Det känns ganska härligt :D Denna dag kommer i alla fall inte bli lika tråkig som gårdagen x] Klockan 14.33 bär det av från Storvreta till Märsta :D Snälla Alexandra åker hela vägen från Märsta för att möta upp mig, puss på dig sötnos<3 Väl där ska jag fota åt bandet Sickness and Pain, håll tummarna att det går bra, det är ju trots allt min riktigt första photoshoot egentligen, jag har ju haft det med mina kompisar men det där blir väl en annan grej! Men det kommer nog vara kul också, hoppas jag xD Jag får ta och lära mig att ge order om hur de ska stå... ojoj, haha, det har jag aldrig vart bra på xD
Nu ska jag ta ett långt varmt bad!
Ciao


Alexandra

Hihi det kommer gå jättebra gumman :* <3 puss på dig med sötnos ^^ <3<3


2011-02-21 kl 11:29:45
http://www.whatthehell.devote.se


Kommentera här: