Konsekvensen av för lite sömn


Dagen har vart braaa, dock har jag vart lite trött nu på kvällen, men det kanske man kan förstå x] Nu är jag i alla fall äntligen klar med de bilder jag skulle redigera från fotosessionsgrejen igår! Nu får vi bara hoppas att de timmar jag lagt ner på bilderna lönat sig ;) Jag ska ge de till Gabbi, som ska ge de till Alex som sedan ska visa killarna i bandet, så det kommer ta ett litet tag innan jag får höra domen över mina bilder xD Haha.
Imorn ska jag träffa Gabbi igen *litet jubel* vi ska "luncha" som hon uttryckte det! Sen kanske jag ska fika med Johnna, får se vad som händer med det! Denna gång ska min mobil vara laddad i alla fall, så jag inte får en till panikattack.
TRASSEL är förövrigt en väldigt sevärd film! Underbart bra faktiskt :)
Avslutar med två bilder, dock ingen på bandet, det kommer senare! :)
Godnatt :*




Kommentera här: