Jag skriver bara för att säga att jag är okej


Ja, rubriken från sången Here We Go Again med Paramore (direkt översatt) tyckte jag var en bra rubrik för detta inlägg! Hm, inte för att ja, det är så extremt att jag inte uppdaterat bloggen på ett dygn, men ja. SKOLA säger jag bara!
När klockan var kvart över fem fick jag ett samtal från en samling aning panikslagna vänner som hade ett låt projekt pågång, så jag tog mig med bussen från Storvreta till Flogsta för att komma till deras undsättning. Tyvärr vet jag inte om jag bidrog så jätte mycket till det bättre, men jag ahr i alla fall lovat att vara deras back-up imorgon, trots att jag inte har musik som estetisk verksamhet, jag hade ju drama förra terminen. Jag hoppas dock att jag inte behöver sjunga inför en helt okänd klass, på ett sätt är det väl lätt då jag inte känner människorna i den, men jag kommer antagligen vara ett nervöst vrak just på grund av den anledningen. Hmmm, ja, om ni märker att jag är lite analyserande när jag skriver och liksom försöker få fram mina åsikter på ett hyffsat välfolmulerat sätt är det för att jag precis skrivit färdigt en essä till samhällen imorgon där analysförmåga och självständighet särskilt kommer utvärderas.
Peace and love to everyone, ciao
Åh, jag är så vacker att skåda! *hoooost*



Kommentera här: