Förra årets stress är borta


För ett år sedan valde jag till gymnasiet. Jag kommer ihåg stressen och nervositeten. Jag kommer ihåg att jag var jätte spänd ifall att jag ens skulle komma in på Katedral. När jag väl gjorde det trodde jag aldrig att jag skulle hitta i skolan, haha.
Jag kommer ihåg att jag inte har den blekaste aning varför jag tog drama som estetisk verksamhet. Dramat var dock ett utav det bästa valen jag kunde gjort.
Att jag trodde alla andra skulle vara tusen gånger bättre på tyska än mig. Detta var inte sant, jag hänger med i tyskan, tack och lov.
Att jag inte skulle träffa några bra vänner.  Och jag har fått de mest underbara vännerna man kan tänka sig.
Gymnasievalet är ett stort val, och man måste följa sitt hjärta. Mitt hjärta ledde mig helt rätt denna gång.
Jag ångrar inte alls att jag valde Katedral, jag menar, jag har fått vänner för livet, lärarna är underbara, skolan är vacker. Och ja visst, det är mer än två år kvar, men jag känner ändå att jag är där jag borde vara. Jag är med de jag borde vara. And I am loving it.










I love you gummor<3

TILDA

Åhhh äskar er också <3 <3 pusss !


2011-02-23 kl 19:19:51
http://tildamagnusson.devote.se/


Kommentera här: