Följ hjärtat ditt


Dagen har vart grejt! Startade med att träffa Gabbi och äta lite lunch (frukost för min del). Sedan satt jag och kollade lite på kattemusikalens rep, det kommer nog blir jättre bra i slutändan, ska se den om exakt en vecka :) Sen, på grund av att mina kompisar ska ha maskerad nästa lördag, har jag kollat efter vissa kläder. Jag tänker tyvärr inte avslöja vad jag ska vara för nåt, då blir det inge kul ;D Sen träffade jag sötnosen Johanna, åt brownie på Linné och sen bar det av hem till henne. Åh, garv så mycket garv... och ännu mer awesome mat!
Nu sitter jag här, funderar på om jag för en gångs skull ska läsa lite bok, inte gjort det på ett tag. Men slänger in bilder från dagen först.
Ciao

Gillade mitt hår idag!

Gabbis lunch

Och min lunch, haha, den där milk shaken är förresten starkt rekommenderad, den har ett JÄTTE coolt sugrör...!

Vackra Johanna<3

Muuuumsigt

Och mumsigt igen :D

Coolish lampa

Människan gillar att röra på sig...

<3


Kommentera här: