Skolstress


Nu har jag nästan stressat klart för denna termin. Det är en och en halv vecka kvar till julafton, och jag har nada julkänsla xD Har precis skrivit klart en krönika till svenskan med rubriken "Så formas ett människoliv". Jag hade fyra punkter jag tänkte ta upp i texten, men tog i princip upp två utav de, plus en punkt som jag inte tänkt skriva om xD Skulle (om jag velat) kunna skriva dubbelt så mycket bara för att få med allt, men om gränsen är satt till tusen ord tror jag knappast att han vill ha en halv avhandling hahaha. Får se om jag kanske skriver mer på den i helgen bara-för-att få ner allt jag tänkte på xD
Imorgon väntar en redovisning om Valdemarsvik, får se hur det går, och sen blir det matteplugg som gäller efter skolan - matteprov på fredag. Urs på det, men det fixar sig nog! Fick ju bra på förra provet så hoppas att jag kan få in alla andragradsekvationer, faktoriseringar och topptriangelsats i skallen.
Nu ska jag sova, ha det bra!
Och jag ursäktar min skitdåliga uppdatering, snart så kanske den blir bättre!



Kommentera här: