Håll mig närmre


Godkväll!
Jag är sjukt trött, käre tid. Haha, tid. Klockor. Påminner om min historialektion idag. Aa. Ischlu.
Well, denna dag har vart ganska bra! Awesome avslutning iaf! Mitt matteprov gick väl sådär haha x] Efter det blev det att stanna i skolan lite, men sen gick jag ner på stan och letade mina första julklappar med Gabbi! Hittade klappar till båda bröderna, dock ska jag köpa nåt litet mer till ena, och sen hittade jag även till madre! Papsen ska det köpas till imorgon, ska på stan med Valeria :) Hon ska shoppa inför hennes resa till Krim, kommer sakna människan! Hon åker på söndag och är borta till 7e. Du får ha det awesome Valeria :)
Nu ska jag nog snart sova, känns som att jag vill typ sova en livstid. Lovet kommer inte fort nog!
Ha det bra kära vänner, kramar till er.


Valeria

Kommer att sakna dig sjuk mycket! :( <3


2011-12-17 kl 11:27:21
http://airelav.blogg.se/


Kommentera här: