Första december var det ju


Juste. Och det finns ingen snö whatsoever. Börjar faktiskt längta lite efter den nu. Det känns inte som att det är vinter på långa vägar.
Random: Mitt hår. Jag vet inte vad jag ska göra med det. Jag hatar att jag inte vet hur jag vill ha det. Jag tittar på bilder från när det var långt och tänker att jag vill ha det tillbaka. En sekund senare känner jag att jag vill klippa jättekort, bara för att testa liksom. Och sen tänker jag att det är ganska bra som jag har det. Två sekunder senare vill jag klippa en kort page, sen vill jag klippa lugg. Det sistnämnda kommer dels inte gå och jag kommer ångra ifall jag gör det. Jag tycker inte om att jag konstant vill göra åt mitt hår, samtidigt som att jag älskar att testa olika saker. Käre värld.
Godnatt


Kommentera här: