We don't need to be decieved to know a lie can be spoken


Godmorgon på er!
Jag ursäktar att jag inte uppdaterade igår - för att vara ärlig glömde jag bort det XD Hahah. Ja.
Gårdagen spenderades både hemma hos Tilda och på gränby! Kostade på mig ett linne på Indiska, halva reapriset är ju inte heeelt fel liksom. Bild kommer i ett nytt inlägg :) Det var i alla fall en allmänt mysig och rolig dag helt enkelt, som måste göras om, right Tilda?
Nu måste jag typ speedstäda (finns väl inget sådant ord, men det låter bra och man förstår det... hoppas jag) och sedan duscha för att sätta mig på bussen mot stan - ska möta upp kära Johanna, köpa hårfärg till henne (kanske ska köpa till mig med, but we'll see about that) och sen ska vi hem till mig och färga hennes hår också :D Älskar att färga hår xD Hahah. Jag hoppas bara på att det blir bra, annars är jag i lite trouble xD
(Ni måste absolut inte läsa följande, I don't know if I make any sense at all to be honest)
Förövrigt (längesen jag använde det ordet) så har jag kommit fram till att detta sommarlov har jag vart hemma sammanlagt 26 dagar av 57, om man inte räknar med de två veckor som är kvar. Och de första elva dagarna var innan jag gick på FF och sen åkte till Island, och då träffade jag folk inne i stan och hitta på massa, så då var jag inte hemma som i hemma-och-ta-det-lugnt-i-huset. Sen när jag kom hem från Island var jag hemma två dagar innan vi åkte till Gbg, och båda de dagarna var jag inne i stan också. Sen när jag kom hem från Gbg var det Yasnas fest dagen efter, och dagen efter igen (fast, känns som att de dagarna var en dag, somnade aldrig riktigt emellan XD) var det övning inför EUK, och sen höll konferensen på en hel vecka + så var jag hemma hos min mormor i Sthlm = återigen, var inte i huset så mkt då. Sen från måndagen till idag har jag vart inne i stan varje dag, förutom onsdagen, och idag blir inte ett undantag!
Det jag ville komma fram till var att... jag... nästan inte vart hemma alls detta lov, och då snackar jag fortfarande om hemma som i hemma-och-ta-det-lugnt-i-huset!
Ja, det var ju nu jag skulle städa ja... käre värld, detta var inte bra.
Hoppas ni kommer få en grejtans dag!
Ciao på er fina

Linn

hej sara.

skulle du vilja göra en ny header/desigt åt mig? :)

du gör såååååå fina! :o

kram linn :) <3


2011-08-05 kl 12:33:23
http://linnnh.blogg.se/

Wilma

aa jag såg det, visste inte att hon hade gjort en :) men du behöver inte göra en då, för jag gillar linns :)




2011-08-05 kl 21:26:04
http://wilmuus.blogg.se/

TILDA

Det kan du ge dig på !!! <3 <3 ;) puuusss


2011-08-05 kl 22:27:11
http://tildamagnusson.devote.se/


Kommentera här: