She aint real


Hejsan hoppsan!
Hade en riktigt lyckad dag/kväll/natt hos Ollo, som började med att åka till stallet och rida fina pollen Bonzai i ösregn xD Man kan ju tänka att regn kanske inte är så roligt, men det gjorde nästan det hela ännu roligare! Dock så gled mina fötter ur stigbyglarna vid ett tillfälle när jag travade, och då fick jag lite panik, eftersom jag höll på att glida av sadeln för att den var blöt xD Men åh... jag har nog sagt det förut, och jag säger det igen, det finns ingenting härligare än att galoppera på en häst! Känslan av frihet och bara... känna den kraft som finns under en. Att bara dundra fram i en padock, göra volter (för er icke-så-hästkunniga är det när man styr hästen i en rund cirkel) som gör att det känns som att det går fortare än vad det gör. Det är bara för underbart. Verkligen.
Sen bar det av tillbaka hem till en skön soffa och filmen "How To Deal", som var helt okej. Det var liiite B över den, men den hade en fin liksom... någonting, hahah xD Efter det fick vi för oss att vi skulle dra ut i regnet och sen gå ner till vattnet för ett dopp! Det som var skönt var att på så sätt var vattnet varmare, eftersom det var kallt uppe på land :P Mysigt var det! Men sjuuukt kallt när vi kom upp från att ha badat, stod och gjorde ljud och skakade som en jag-vet-inte-vad när jag tog på mig mina blöta kläder igen xD Hade en fin lila ton på läpparna när vi kom tillbaka hem igen ;) Detta har jag och Ollo nu bestämt ska bli en årlig tradition!
På kvällen såg vi även filmen "Next", rekommenderas starkt! Det är dock en såndär film som man bara kan se en gång, kan ju inte säga varför, vill ju inte spoila ;) Men det är en riktigt smart story, med lite humor och endel (mycket) action.

Nu är jag precis hemkommen från stan, där jag träffat Felicia och Hanna, vi hade det trevligt, och jag är nu ett halsband rikare! Kanske fixar en bild på det senare, om jag får lust.
Nej, nu ska jag orka palla mig ner till köket och fixa lite food... fy vad trött jag är xD Hahah. Ska även orka ner till affären med mamma senare, det är väl bara ta sig i kragen och bli lite pigg xD Eller ja, försöka. NU slutar jag skriva, inom en snar framtid hamnar jag i nåt... konstigt land med konstiga formuleringar av ord jag inte vet vad de betyder. Med land menar jag att min hjärna börjar hoppa på gröna ängar och agera lite... påverkat kanske man kan säga. NU slutar jag.

Hejdå fina läsare, i like you!


Kommentera här: