A man's as miserable as he thinks he is


Dagen blev typ lika bra som jag kände att den skulle bli imorse xD Jag undrar när denna positiva känsla till skolan kommer sina... men jag vill gärna ha den kvar xD Fast det kanske inte handlar om en känsla, det kanske handlar om vilken inställning man har till skolan och övriga punkter i livet. Livet blir lite bättre om man har inställningen att alla dagar kan vara bra dagar, även fast de är jobbiga.
Efter skolan skulle jag träffa Johanna, men innan det skyndade jag mig ner till stan och köpte en foundation och en kajal till mormor min. Postade det till henne och sen så skyndade jag mig till donken för att mätta min något hungriga mage. Jag tänkte när jag ställde mig i kön att "Hoppas jag väljer den kön som går fortast", men det är såklart att varje människa före mig som beställer tar lång tid på sig. Så det blev ingen McChicken Junior för mig (eftersom man måste vänta på de, och jag hade bråttom till bussen) så jag kan nu säga att jag ätit mitt livs första cheeseburgare! Känner mig bara lite efter dårå. Men jag är ganska kräsen när det gäller vad som ska finnas på... all mat i princip. Senap är urs, saltgurka är big no-no och lök - näää inte så gott det heller. Intresseklubben antecknar, i know...
När jag väl kom ifrån donken åkte jag och träffade finaste Johanna :D Vi hade x antal skrattattacker under kvällens gång XD Var underbaaart! Älskar dig gmn, ya know.
Ciao!

johanna

<3


2011-08-31 kl 21:59:11
http://sarker


Kommentera här: