You tell me I can't do it and well... just watch me


Hemma igen efter en helt awesome dag! Jag har spenderat mer tid på att titta på film än jag spenderade tid i skolan xD På grund av inställd tyska kunde vi tyska elever förhandla oss till att inte behöva gå på engelska lektionen. Så istället för att ha två timmars hål åkte jag och Lisa hem till henne och kollade först på Mamma Mia och sen 10 orsaker att hata dig - den sistnämna är nostalgi på hööög nivå, som jag skrev om det där klippet jag la upp förut (som alltså är från filmen) och nu ska jag titta klart på den, hade halva kvar när vi var tvunga att sticka in till stan igen.
Jag säger bara ett ord om I Am Number Four... awesome! Den avr verkligen bra, överträffade helt klart mina förväntningar, så det var ganska underbart, haha :) Nu ska jag bara läsa boken, eller jag är inte så säker på om jag vill det. Vill inte att filmen ska bli dålig xD Men ja... gå och se den om ni inte gjort det, det är SÅ värt det! Var dock mer action än jag trodde det skulle vara, trodde den skulle vara lite mer... ja, flickig xD But I was sooo wrong. Men ja. Den var awesome.

I'll see you around sweethearts! Ciao


Kommentera här: