There goes my hero


Foo Fighters - My Hero<3
Jag har bestämt mig för att gå på Foo Fighters i sommar! Så fort jag får pengar igen ska biljetter beställas :) Kommer då gå med Gabbi, och det kommer nog bli asum!

Anyways

Jag är trött. Har inget annat att säga om hur jag mår haha xD Att gå upp halv 6 är väl inte direkt en höjdare, men ja, jag ska väl inte klaga. Idag när jag jobbade kom jag på att dessa två dagar få ha ett varsit tema: igår var "tömma-flaskor-på-innehåll-och-slänga-i-en-soptunna-dagen" medan idag var "ta-bort-etiketter-från-flaskor-hälla-ut-dess-innehåll-och-spara-flaska-och-kork-separat-dagen" + lite dans... hahah. Om vi säger såhär - Jag + Vicci + Rastlöshet = Sno Ollos iphone och filma oss själva när vi gör massa... moves? Inte en så vacker syn kanske, men lite... hm... rolig? Inte vet jag. Jag skrattade åt det i alla fall. I och för sig skulle jag nog skrattat åt vad som helst vid den tidpunkten. Men som sagt, skrattade gjorde jag allt!

Imorgon väntar en ny dag av tidig uppgång och jobb. Dock är det inte alls säkert att jag kommer jobba på torsdag också, vi var för snabba och fick för mycket gjort i måndags så det kommer typ inte finnas någonting kvar att göra då. För det är bara så länge vi har någonting att göra som vi får betalt. Suck. Vi kommer "förlora" 550 svenska rikstaler pga av det, men aja. Jag överlever väl ändå. Pengar till Foo Fighters kommer jag ju ha ändå ;)

Dags för mig att börja göra mig iordning för sängen.
Godnatt!

Kunde inte bestämma mig för vilken av bilderna jag gillade bäst, så slänge ihop ett collage - texten är från Paramores "Looking Up", hade glömt bort hur grym den låten är! Shame on me...

Jonathan

dem lär ju komma med andra uppgifter x)


2011-04-19 kl 23:57:39
http://noyart.se

Bellan

YAYAYAYAAAAAAAY! :)


2011-04-22 kl 23:17:58
http://apatifabriken.blogg.se/


Kommentera här: