Like a shadow in the night


Goddag!
Jag ursäktar mitt uteblivande av inlägg med att jag spenderat hela dagen i sthlm :D Först var vi på riksdagen med klassen, sedan träffade jag Becca och Andy och fikade och när de skulle gå letade jag upp Tilda och Lisa som slösat pengar på shopping ;) Om jag hade haft pengar hade jag antagligen gjort detsamma xD Haha.
Tog lite mer än 200 bilder, ska välja ut de bästa och lägga ut senare, dock inte ikväll. Tror jag. Orkar inte, haha xD
Imorgon är det pappas födelsedag! Dock blir det en stark kontrast till det vi ska göra. Min farfar gick bort för några veckor sen (ni kanske kommer ihåg när jag inte orkade uppdatera bloggen? det var bla därför) så vi ska ner till Valdemarsvik för begravning.
Nu ska jag titta vidare på tv, uppdaterar igen lördag kväll eller söndag förmiddag.
Ciao!


Kommentera här: