Colorful


Tänkte att en bild skulle få stå för dagen! (Trodde jag inte skulle skriva nåt mer, men ja... titta längre ner så får ni se!)
Marinblå converse (Nilson shoes, eller wherever)
+
Mörkila tights (Cubus, väldigt bekväma!)
+
Svart klänning (H&M, gammal som gatan...)
+
Ljuslila tunika (Lindex, nytt favvo plagg, nr2)
+
Beige långärmad kofta (Lindex, nytt favvo plagg, nr1)
+
(Senaps?)gul/beige (fake) skinnjacka (NewYorker, köpt förförra säsongen eller nåt)
+
Färglad sjal (H&M, tack Becca!)
+
(Obestämd färg) väska (Tack mormor!)
=
FÄRGBOMB, hihi
(Kjolen som syns uppe till vänster blev förresten inköpt, kände mig glad och barnslig idag och är nu även 75 kronor fattigare, men jag kunde vart 249 kronor fattigare so I am as happy as I ever could be! Wiho)
Bara för att jag började skriva fortsatte jag och jag skriver fortfarande.... JAG ÄR GLAD!
Och nu väntar mer plugg...
PUSS

Becca

ooh me likey!


2011-04-03 kl 22:37:28
http://randomness.webblogg.se/

Jonathan

jätte söt :D


2011-04-03 kl 22:39:55
http://noyart.se


Kommentera här: