You should never say never


Dagen började med drama :D Vi skulle vara två och två, den ena skulle regissera en scen till den andra, jag fick spela scenen ;) Det var askul :D Men drama lektionen stördes av brandövning xD Gissa hur sur man blev :P Liksom den roligaste lektionen på hela dagen xD Men men... avbrottet var bara en kvart, så det var inte så farligt.
Resten av dagen gick bra, förenings presentationen var awesome :D Innan jag drog hem sen, köpte jag ett par WESC lurar :DD *happy* Nej, nu ska jag inte skriva mer, dels pga att jag inte har något bra att skriva och dels för att jag tycker att bilder säger mer än 1000 ord ;D Puss!
Plugg med Anja :)
Alexandra imorse :)<3                                      Sen kom solen och hälsade på :D
Sötnosarna Lisa och Tilda :D<3
Gick till banken för att hämta mitt ID kort, och tyckte dessa stolar representerar banken ;) Säger vi xD
Himlen<3
:3
Hejdå ;DD


Kommentera här: