When you believe in the gift of a friend


Idag efter skolan skulle jag till valstugorna, så jag tänkte "tredje gången gillt, nu MÅSTE de bara vara där!". Men iche sanicke! Man blir ju lite sur då då.... xd I alla fall, vi gick tillbaka till skolan och jag visade vad jag hade skrivit på min dator (som jag släpat med mig, typ i onödan... xD) När jag kom hem förhörde jag Robin på sin tyska läxa (haha, det är askul att "visa" hur man säger vissa ord osv xD Sen är det ju ett plus att man känner sig JÄTTE BRA på tyska när han säger det han kan ;)) Nej nu ska jag nog snart dumpa datorn och sätta mig i sängen och läsa lite Eragon :) Men just nu sitter jag här och avnjuter en  chokladbit ;D
Slänger in två bilder från idag ;D
Och några natur bilder från andra dagar xD
Sådär ;D I ett senare inlägg ska jag lägga upp gamla bilder ;)
Godnatt!<3


Kommentera här: