Nejmen ojsan hallå


Se nu va ni har gjort! Ni har fått mig att skriva en svensk rubrik o: Bara 5 personer som vart inne. VAD HAR JAG GJORT FÖR FEL?

Nej nej... jag är inte SÅ sur xDD Haha, jag får skylla mig själv att jag inte uppdaterar med något intressant.. xD Men tyvärr kan jag inte förändra det :P MEN det jag KAN säga är att jag kommer lägga upp min novell inom kort ;D Kanske hamnar i två inlägg, vi får se :)

Och sen måste jag bara säga att Sylvi nog är den bästa läraren i universum! Hela skolan är awesome :D

I alla fall... Jag gick på stan som sagt, efter Tilda hade gått :) Köpte (som sagt igen xD) 3 pocket för 149 (!) Sparade hela 80 kr! En förmögenhet, vettni ;) Skulle i och för sig sparat ännu mer om jag inte köpt några alls... (som mamma sa xD) Men jag passade även på att köpa lite kläder :D Blev ett par tights, en grön tröja och en... wait for it... Knall rosa tunika/linne/klänning grej :D (För er som inte känner mig, gillar jag inte rosa sådär jätte jätte mycket...) Jag är så stolt asså ;D *host* Haha.

NU ska jag gå ner och käka varmkorv :D Puss :*

Den ser röd ut D:

Felicia <3

Min första kommentar på din blogg! :D Måste skriva nått super viktigt...


2010-09-22 kl 22:43:45
Felicia <3

Men vefan, fail kommentar ovan. Hoho nemen Sara, kan inte låta bli att hålla med din mamma! :O Om det inte nu var så att jag oxå köpte en rosa tröja idag :3 Men älskar bloggen! Du är sjukt duktig på att ta bilder darling <3


2010-09-22 kl 22:44:51
Jonathan

Brukar också köpa mig en pocket då och då, lätt värt ;D annars riktigt snygg tröja/linne/klänning/grej x)



btw varför har du slutat rida?


2010-09-23 kl 00:16:00
Sara

Felicia: Haha :D tack så hemskt mycket!<3

Jonathan: jag vet, älska böcker :) haha, tack ;D

det var ett tag sen jag slutade, red bara ett år i sjuan, sen blev det krock med schema osv... :/ men funderar på att börja igen :D


2010-09-23 kl 07:01:26
http://zarahmartinus.blogg.se/

jonathan

coolt! :D hästar e hur fina djur som helst, e också sugen på att börja rida x) men 18 bast som aldrig ridit i hela mitt liv, hm hur skulle det gå x)


2010-09-23 kl 14:39:57
frida

HAR FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN NU, KIKA GÄRNA IN! ;)


2010-09-23 kl 15:10:54
http://fridahvictoria.blogg.se/

sara

fin blogg,allt bra?


2010-09-23 kl 15:16:45
http://sarahrnic.blogg.se/


Kommentera här: