Let it hit you like - woah, oh, oh


Fick inget läkarbesök bokat för mina tår, ska typ pressa in grön grej under nageln x] Och SEN om det inte hjälper (vilket jag tror är ett faktum, i alla fall för vänstra tån...) får jag en läkartid. Jag vill bara få bort det himla nageltrånget, NU! -.-
Juste, jag gick med Alexandra, Gabriella och Hanna påväg till bussen efter skolan. När de skulle svänga och gå över ett övergångsställe kom en buss runt hörnet (nej ingen blev påkörd...) och nosen av bussen var uppe på trottoaren - där Gabriella stod. Bussen stannade (såklart) och jag började dra Gabriella bort så att bussen kunde åka, jag kan bara tänka mig hur skrämd hon måste ha blivit när hon vände sig om och "fick en buss i nyllet" xD Haha. Good laugh there... :P
Slänger in en gammal bild xD Julen 07.... xd


Kommentera här: