I wanna make my own name


Morgonen började med att jag försov mig xD Somnade om från att ha vaknat alarmet... Inte bra xD Vaknade 7.23, bussen gick 7.38 men amazingly enough hann jag med bussen xD Det var liksom: Slänga på sig kläder, sätta upp håret, trycka in en brödskiva med mjölk i munnen och svisch iväg xD
Dagen har vart helt okej, vart ganska trött men xD Borde dock inte vart så trött som jag var x] I alla fall... Åt lunch på Donken, istället för blodpudding (urs)
Efter skolan gick jag lite på stan med Lisa och Tilda, köpte ett par strumpbyxor :D Sen åkte jag direkt till Lundmarks å var barnvakt :) Nu kommer lite bilder iaf ;D
Spindelnät o:
Fina flickor<3
Lunch :3
Victor var sydde lite :) Och sen har vi ju Superhjälten David med Benjamin på ryggen ;D
Victor :) Och David satte in den fina grön/lila figuren i mitt hår xD
Busungen...
Avslutar med en bild på TELETUBBIES :D Barnens kvällsunderhållning ;) Även min xD Haha, älskar den dära maskinen med snabel :3
Godnatt sötnosar ;D


Kommentera här: