I can't help but wait


Sjöng på söndax på förmiddagen, var tvungen att sjunga på båda mötena xD Jag lyckas alltid få mer att göra när jag verkligen inte orkar... x]
Slutsats: Var alltid utvilad, så du orkar med om du får mer än vanligt på dina axlar!
Kollade runt lite på internet, sen så insåg jag att det kommit en ny Bring It On film, så jag tänkte "Den måste jag se" Under tiden jag letade efter en "watch online for free" länk, snubblade jag över en länk till Step Up 3D, så jag dissade Bring It On xD Men Step Up 3D var inget annat än AWESOME! Älskade den verkligen! De har tagit upp allt ett steg högre än 2:an (älskar fortf den, men måste säga att 3:an är grymt bra/bättre!)
Precis när jag hade tittat klart, och var jätte glad över att den slutade sååå braaa (!!) så kollade jag in facebook. Kollade igenom lite nya händelser, och såg att Esther B hade skrivit om säsongsfinalen, i säsong 7, i One Three Hill, och jag blev såklart nyfiken vad som hände... Så jag letade upp klippet från absolut sista scenen, och GISSA om jag grina!? Hänger inte alls med i serien, men blev så grymt ledsen ändå! Urs urs... Men blev sen lite glad när jag såg scenen med Haley och Nathan :D
I alla fall... Jag hade tänkt att sitta med tyskan idag, men, icke sanicke! Nu måste jag sitta hela kvällen imorgon... *suck* Men jag har bara mig själv att skylla! Och NU kommer jag på att jag missar cellgruppen imorgon *surar* Sur på mig själv? JA
Om jag får tid ska jag lägga upp bilderna från filmkvällen, jag lovar och svär!
Nu ska jag nog sova lite... är HELT slut! Men jag orkar alltid med lite läsning ;) Ska börja läsa Eragon igen, har inte läst hela än xD Håller på i mitten nånstans, andra böcker har kommit ivägen :P
Där fick ni lite å bita i, var nog längesen jag skrev så mkt som jag gjorde nu, och skrev på det sätt jag gjorde. Känns det som i alla fall....
Och måste bara säga att jag har återfunnit en gammal favorit, Trey Songz :D Letade upp sountracket till Step Up 3D (älskar!) och *POFF* där var han :DDD
HEJDÅ människor :) Imorgon är en ny dag, gör det bästa av den! ;D

Jag ser helt slut ut o: haha xD


Kommentera här: