God bless the broken road, that led me straight to you


Mitt internet var vääääldans segt igår, så lägger in en text som skulle kommit upp igår x]
~
Har precis suttit och läst igenom min gamla dagbok xD Sträcker sig mellan hösten 2004 och sommaren 2008. Skrev dock mest i den 07-08 x] Skrev min första berättelse "Evig Kärlek" i den, hade nästan glömt bort den berättelsen! Kommer ihåg att många gillade den, men skulle nog inte ha lika många läsare om jag la upp den idag xD Den rann väl lite ut ur sanden efter ett tag... Men, förutom att vissa delar av handlingen är konstig och (såklart) barnslig, tycker jag att jag lyckats riktigt bra ;) Kanske kommer lägga ut den igen, vem vet xD
Nu ska jag sova, puss på nosen :*
Har precis suttit och läst igenom min gamla dagbok xD Sträcker sig mellan hösten 2004 och sommaren 2008. Skrev dock mest i den 07-08 x] Skrev min första berättelse "Evig Kärlek" i den, hade nästan glömt bort den berättelsen! Kommer ihåg att många gillade den, men skulle nog inte ha lika många läsare om jag la upp den idag xD Den rann väl lite ut ur sanden efter ett tag... Men, förutom att vissa delar av handlingen är konstig och (såklart) barnslig, tycker jag att jag lyckats riktigt bra ;) Kanske kommer lägga ut den igen, vem vet xD
~
Idag har vart en awesome dag :D Alexandra ska INTE få äta något som innehåller socker! Hon blev helt hyper xD Hahahaha. Jag Alexandra, Gabriella och Yasna har planer på att starta en musikblogg, så håll utkik här på min blogg efter en länk nån gång i framtiden ;) Det ska bli kul!
Snackade med mamma idag (okej, det låter hemskt.. xD Jag menar såklart inte att det är en ovanlighet, bara att vi snackade lite mer djupt :P) vilket var skönt :D Hahaha, sen drev jag och hon med Robin, det var skit kul! xD "28 MINUTER!!??" XDD Robin har även smittat sig med nån konstig dialekt (som jag typ avskyr när han använder x])
JUSTE, jag har ju även träffat Mariam idag :D Hjälp, vad jag saknat henne! :o Men vi hade det grymt bra i alla fall :D
Nu kommer lite bilder från dagen :)
Sötnötterna :D<3 Alexandra hade precis fått i sig en chokladboll = sockerkick ;)
Yasna och en till hyper Alex xD<3
Gabriella :)<3
Två killar rappade på stora torget, duktiga var de :)
Nu har jag inget mer att skriva...
Puss på nosen!


Kommentera här: