You are the one I don't want to be


Har typ haft ett bottenhumör idag... i alla fall på tyskan och på bussen xD Men annars har det vart bra :D
Direkt efter tyskan drog jag hursomhelst till Storvreta Vårdcentral och de kollade på min tå och kom äntligen fram till att jag borde få en remiss! Det har tagit ett litet tag att komma på det bara, mhm... Men det gick snabbt i alla fall, fem minuter eller nåt xD Så jag var borta från skolan i 2½ timme för fem minuter, great :P
När jag kom tillbaka var det håltimme från matten och sen blev det idrott - gym! Nu efteråt säger jag bara ETT enda ord - träningsvärk! Pain pain pain... Men det är bra antagligen, jag kommer komma i form ;) Funderar starkt på att skaffa mig ett sånt där gym-kort, så man håller igång de veckor man inte har gym i skolan :)
Nej, nog om mitt vardags dravel xD Ska snart lägga ut lite fin fina bilder :D
Jag och min gigantiska mugg säger ciao!


Kommentera här: