Teardrops on my guitar


Haha, det finns ju saker som aldrig förändras? Tex där man bor är det alltid något som är likadant, hela tiden.
Jag har ju, som många vet, bott där jag bor nu sedan jag var två. Jag älskar verkligen Storvreta! :D Och våra grannar är awesome. Och nu när våra busshållplatser har blivit omgjorda är de inte så tokiga heller! ^^ Det enda komiska är att varje gång när jag går av bussen och ska gå över vägen kommer det aldrig, ALDRIG en bil. Jag menar verkligen aldrig. Inte ett enda fordon. Så GISSA om jag blev förvånad när en moped kommer i syne, på vägen!? Det var liksom "VA? Existerar det fordon som kör förbi bussen precis när jag gått av den?" SÅ ovanligt är det XD
Om ni tänker efter finner ni säkert mönster i delar av era liv, saker som man inte tänker på förrän man märker det :) Har ingen aning om vad jag vill säga med det men xD Haha

Jag är helt slut! Men dagen har vart pretty awesome, dramat var sjukt kul! xD Ni som inte valt det som estetisk verksamhet skulle verkligen gjort det...
Nej, nu ska jag fortsätta slipa på mina "gitarr-skills" ;)

Kram på er!

Och kom ihåg, kärlek segrar över allt.


Kommentera här: