My brain is my calendar, I don't need a paper one... Ops, I lied


Jag tänkte, dels för min egen skull, dels för... ja. I alla fall, så ska jag skriva ner mina planer fram till... nånstans :D

v. 40 - Idag ska jag inte gör nåt speciellt, inte imorn heller

v. 41 - Kort dag på tisdag, Schweiz Abend på kvällen :) Resten kommer gå lite segt, massa tyska läxa xD Ska även vara barnvakt :)

v. 42 - Inga läxor här, än så länge xD Men barnvakt är jag :) Och så är det chokladprovning :D

v. 43 - Inga läxor där heller, än. Barnvakt, igen xD Efter fredagen blir det LOV! :D Då ni... ;) Nemen den 30:e (lördag) ska jag på Joys fest, sover sedan över hos Becca :)

v. 44 - Sover över till den 1:a, sen åker vi hem till moi, och jag kanske har fest. Sen börjar Youth den 3:e :D AWESOMNESS!

v. 45 - Skolan fortsätter... Och i helgen blir det filmkväll hos Gabriella :D

v. 46 - Samma sak som ovan, fast det blir filmkväll hos Lisa på fredagen och vi ska sen gå på Harry Potter 7 på lördagen, dagen efter premiären :DDD Och DÅ är det bara 31 dagar kvar till jullovet och 39 till jag ska till Malmö :D

v. 47 - Skola, inget planerat
v. 48 - Skola, inget planerat
v. 49 - Skola, inget planerat
v. 50 - Skola, inget planerat

v. 51 - Skola på måndagen, avslutning på tisdagen :D Julafton fredag :D

v. 52 - Sen på onsdagen den 29:e december, SMÄLLER det! Jag åker ner till underbara Malmö för att träffa tjejen som gör det så underbart! MATHILDA :D Längtar dit som en tok! Vi kommer ha det grymt... Och ni får inte vara med, NANANANA! Iaf... Stannar där över nyår :)

v. 1 - Den 3:e, måndag åker jag hem :(

v. 2 - Skolan börjar här på måndagen, om jag inte mistar mig :) Och Lisa fyller år på fredagen :DD

Sådär ser mitt liv ut fram till mitten på januari :)

Anonym

LÄNGTAR TILLS DU KOMMER!!!! :D Kan inte tiden gå LIIIIITE fortare? Saknar dig en massa! Tack för samtalet idag :D <3


2010-10-09 kl 14:46:39
http://estetlivet.blogspot.com/

Amira

Har frågestund på bloggen! Fråga vad du vill och hur mycket du vill :) Svarar 100 % ärligt på varenda fråga! Ha det bäst, puss <3<3


2010-10-10 kl 12:40:24
http://amiiraa.blogg.se/

Amira

Har frågestund på bloggen! Fråga vad du vill och hur mycket du vill :) Svarar 100 % ärligt på varenda fråga! Ha det bäst, puss <3<3


2010-10-10 kl 12:40:25
http://amiiraa.blogg.se/


Kommentera här: