Heaven is only two blocks away


Tjolahopp! Oj det var längesen jag använde det uttrycket...

Tänkte försöka skriva ett lite längre inlägg nu, men är redan osäker på om jag kommer lyckas XD

Tilda sa till mig i skolan idag att jag blivit "dålig på att blogga" vilket jag kan hålla med om. Eller egentligen inte, men aja XD Men, jag har inte haft något intressant att skriva om helt enkelt. Eller det finns mycket jag skulle kunna skriva som jag inte skriver... Men det är väl att jag är lite osäker på om folk verkligen är intresserade av att läsa om mina dagar i detalj. Varför jag nu sitter och förklarar detta för er har jag ingen aning om! xD Men jag skriver i alla fall nånting, eller hur? ;)
Nu håller jag på att städa lite på rummet, kommer nämligen få en underbar gäst till moi  om mindre än en vecka :D Lika bra att dammsuga och damma nu istället för att skjuta upp det till fredag...

Planen för veckan framöver ser ut såhär:
På lördag åker jag till Sthlm :D Ska på Joys fest, kommer bli awesome! :) Sen är jag kvar hos Becca till måndagen :D När vi sen kommer hem till mig blir det att planera lite inför min fest på tisdag :) Sen på onsdagen blir det dunder och brak då YOUTH BÖRJAR! :DD Det kommer bli GRYMT! Sen åker Becca hem på torsdagen, antar jag, not sure :)


Ja, där har ni mitt lov... :) Vad ska ni hitta på på lovet?
Kram!

Becca

Längtar <3


2010-10-26 kl 20:46:40
http://randomness.webblogg.se/


Kommentera här: