Vill springa och gömma mig, säg till när sommarn är tillbaka!


Urs, det börjar bli kallt! :( Frös häcken av mig imorse... eller, i alla fall öronen! xD
Kanske är dags för moi att fixa en lite vintrigare design...? Vinter kommer ju smygande, sådär lagom uppskattat. I alla fall för min del, jag diggar inte direkt kölden. Snön är det dock inget fel på, vackra bilder kommer det ju bli. Men skulle vara skönt om snön skulle vara ljummen istället för iskall. Men men. Tyvärr kan man ju inte göra något åt det, eller hur? Men samtidigt, om jag kunde förändra det, skulle jag göra det? Antagligen inte. Men tänk om jag kunde uppfinna någonting som gjorde att all snö som jag rörde skulle känna ljummen, då skulle ju inte barnens glädje försvinna på grund av min lilla surmulenhet över det kalla... *försjunker ner djup i tankar på ett sett att göra detta möjligt*


Nej, nu är det nog av mitt (enligt mig) väldigt harmoniska skrivande XD Har försökt fortsätta med mina dator-fria-måndagar-fram-till-klockan-nio-på-kvällen-dagar... går väl sådär xD Men läxorna har blivit gjorda ändå, så det är ju ingen fara på den fronten! Den har än inte blivit alldeles för påverkad av mit, ska vi säga, dator... beroende? Egentligen är ju alla datorberoende! Tänk så mycket grejjer vi har på våra små burkar av metall (okej, det är kanske en beskrivning på en TV eller en gammal stationär dator, men you get the picture, och jag tyckte det lät bra... capish? ;)) Vi skulle ju vara rent av handikappade utan dem! Egentligen är det en läskig tanke... jag menar, vad SKULLE vi egentligen göra om vi inte hade någon dator, mobil och mp3/ipod. Ja, jag skulle väl antagligen lägga min tid på att läsa mycket, antar jag. Men det skulle väl bli tråkigt i längden!
Vad skulle DU göra?


Ärs nu blev det... harmoniskt eller whatever igen! Vet inte vad det är med mig idag! Jag skriver maaaaassa uttropstecken och massa annat skit! :o Ojojojoj, now I'm going crazy... xD Eller? Hm. Jag erkänner mig lite *suckar* glömde bort ordet XD Set börjar på S... vänta två sekunder! Grr... xD Jag kommer inte på det! Aja, man kan väl säga att jag känner mig lite... Men, jag måste komma på ordet! Hjälpt mig? XD Nånting med samvete... eller samhälle. Nej inte samhälle, utan... socialt. Nej, inte det heller! Gah xD Oj hjälp vad jag tycker synd om alla som kommer kolla in här, INGEN själ kommer ju orka läsa allt! Eller? ARE YOU STILL WITH ME? Inte skrika, nej nej... Det gör jag inte! INTE ALLS! Urs, nu är jag då bra konstig... Eller hur? Men åh, vem snackar jag med egenligen? Jag har ju en monolog här! Förstår du inte det Sara? Oh noes... Jag är schizofren! HAHAHAHA jag skrev först schitsofren, och gissa vad min dator ville rätta det till!? Schemalägger och scharlakansrött XD I'm freaking out to much now, don't I? Gah, but I like acting like crazy... or do I? I don't know, I have noooooo idea! And I STILL feel sorry for the poor souls that have to read this... crap xD Hopwfully someone will laugh! Och OJ så lätt och nätt jag glider över till det engelska språket... Jag vill flytta till England! Och Tyskland! Och USA! Eller i alla fall besöka den sistnämnda... Det står DEFINITIVT (stavade med två F först och då ville datorn ändra det till Finsktalande XD) på min to-do-list i mitt lilla liv! Det kommer bli awesome... resan dit, alltså! Men min liv kommer nog inte heller bli så himla tråkigt... i alla fall inte om jag fortsätter på etta crazy spår! Nej. NU ska JAG SLUTA skriva detta NONSENS och läsa en BOK.


PUSS PÅ ER! LOVE YA! Älskar er som läste hela mer än de som bläddrat ner till denna rad ;) Eller... jag älskar er såklart hur ni än gjorde! Det där uppe är inget att läsa egentligen, men jag TROR ni skulle bli roade! Om ni har tråkigt - läs! Om ni inte har tråkigt - skit i det!
Kramar i tusentals!
(och jag ursäktar mig ödmjukast om det förekommer några stav fel, jag var lite... hm, tankspridd när jag skrev detta *host*)


Kommentera här: