Vi skriker hallelujah


Hahahah, jag sitter och kopierar av några noter på Hallelujah - Paramore, hittade ett klipp på youtube. Sen när jag skrivit en halv sida ser jag att... Aha! Han har länkat till noterna! xD Jag är så smart så jag nästan dör. Såklart man kollar efter det INNAN man börjar skriva av det med papper och penna... Men tack och lov att jag inte hann sitta och skriva av HELA Violin 1 stämman innan jag märkte något xD
Idag slutade vi klockan kvart i ett :D Engelskan var inställd, och på tyskan skulle vi läsa, men vi fick läsa hemma, så det är såklart man åker hem ;) Läst på bussen dock! *stolt över mig själv* och blir nog lite mer läsande ikväll, både i tyska och svenska bok... sen har jag ju en engelska bok att läsa ut också, ay caramba. Får mig att fundera över om jag kanske ska slänga datorn i papperskorgen (inte bokstavligt) i helgen och bara läsa :) Får nu se hur DET går xD Kommer dock inte ha någon tid i helgen, så ja xD Imorgon ska jag till Märsta, Harry Potter maraton :D Awesomeness!  Och, nej, inte alla 6 filmer samtidigt, sååå dumma är vi inte... skulle vara helt död i skolan på måndagen XD Och fyrkantiga ögon skulle vi också få ;)
Nej, nu ska jag vara barnvakt om en halvtimme, så dags att röra på sig!
Ciao :D


Kommentera här: