Tröttheten kommer och går


Jag... är... trött! XD Jag, Gabbi, Tilda och Lisa hade ju som sagt Harry Potter maraton igår kväll, och vi gick inte och la oss förrän klockan halv 6 (på morgonen såklart) så man är aningens seg efter att ha vaknat kvart över 10... Men nu är jag hemma igen, och det känns som att jag har gått upp 10 kilo eller nåt! Pizza, chips, läsk, choklad... det sätter sina spår förstår ni xD Eftersom vi har 3 filmer kvar att kolla på nästa helg kommer det bli ännu mer onyttigheter, jag slår vad om att jag kommer rulla hem från bion dagen efter... sick!
Och scwisch sa det och så har jag skrivit några rader! Trodde inte att jag skulle börja skriva hyfsat ordentligt redan dagen efter jag säger att jag har blogg torka... Men jag hoppas att ni är glada för det ;)
Förresten, jag tycker fortfarande att ni är dåliga på att kommentera! Det skulle kännas lite skönt att veta om någon är intresserad av det jag skriver :P Jaja, nu är jag trött och orkar inte göra läxor... så ska börja kolla på OC Säsong 1 som jag lånade av Gabbi, sen läsa lite, fira pappsen och sen soooova! Sen imorgon är det tema dag i skolan "Hållbar Utveckling" och efter det bowling och mat med klassen :D Awesomeness!
Ciao


Kommentera här: