Solen skiner upp snön


Godmorgon folket!
De senaste dagarna har jag blivit förvånad över att så många kollar in här på min lilla blogg! Nu känner jag att jag har någonting att skriva för ;) Eller jag skulle nog skriva något ändå, men ni förstår xD Nu vill jag liksom skriva saker.
Klockan är arton minuter över nio, mina damer och herrar. Egentligen hade jag kunnat sova till klockan halv tio, men det kändes som att jag inte skulle hinna med allt jag ska göra; packa, duscha, äta... Sen måste jag dessutom åka en halv timme tidigare, ska till apoteket och hämta ut antibiotika. Ska nämligen operera min vänstra stor tå på onsdag. Kommer då för första gången få stygn xD Det betyder dock att jag missar mitt anatomi prov, så får se när jag får göra det x] Ingen fara för mig egentligen ;)
Men nu måste jag packa klart och fixa färdigt, och efter skolan kommer jag ju inte komma hem, så en uppdatering får ni inte förrän lördag kväll, om jag inte skriver något i skolan i eftermiddag! Kram på er allesammans<3
Ciao!




Kommentera här: