Lev inte i frågan "tänk om"


Dagen har vart bra, var lite seg bara xD Från klockan 9-12 satt vi och ritade manga :D Det kom några tyska manga tecknare och gav oss en liten kurs :) Kan lägga upp en bild på mitt resultat på fredag, lämnade nämligen in bilden till Sylvi för att hon skulle kopiera och sätta upp ett collage :) Men nu kom jag på att jag inte kommer hem förrän lördag kväll, så då kommer bilder x] I alla fall, var asseg på matten och idrotten efteråt, men det var helt okej ändå ;)
Nu ska jag stressläsa lite... har 140 sidor kvar att läsa, kommer förhoppningsvis gå så snabbt att jag hinner kolla ett OC avsnitt, men jag tvivlar XD Har ju tyska och samhäll till imorgon också, och tyska till fredag. Känner att denna veckas läxor inte blev så bra planerade, eller vad säger ni? xD Slösade även en timme idag till att fota frost, inte så bra det heller. Inte för läxorna i alla fall, men jag blev glad och fick bra bilder ;) Lägger ut senare!
Ciao folk!



Kommentera här: