Jag sträcker ut min hand mot dig - tar du den?


Hahahahah, skrattretande...
Jag gick ut på en liten promenad med målet att fota snö! Sen när jag väl är där slår mig tanken att "Åh, jag vill ta kort på en snöflinga i luften med fokus på flingan". Då började mitt madness fotande. När jag kom hem satte jag in kortet i datorn och öppnade mappen - 1067 bilder. Awesome! Eller, senare visade det sig att det inte var så awesome som jag trodde. Nu, efter att ha raderat 777 bilder, ser jag då att jag fick 6 st sådana bilder som jag ville ha... 6 st! Har ju såklart fått fina bilder på annat, men just när man vill att en bild ska ha ett visst innehåll, det är då det blir svårt. Samtidigt kan jag ju vara glad att om jag ska lägga ut bilder har jag mindre att välja mellan... xd
Bilderna kommer senare!
Ciao


Kommentera här: