Jag ger inte upp, varför gör då du det?


Ojsan hoppsan... här var man inte så aktiv! XD
Har inte haft möjlighet att skriva något om mina dagar x] Men nu så!
Igår var jag på möte (awesome) och sen var jag på en konsert (ännu mera awesome!) och den var verkligen GRYMT bra! Bandet Rush Of Fools från USA kom till oss, vi var det första stoppet på deras första Europa-Turné :) Jag tog runt 1300 bilder, men har rensat bland de, tror det är typ 800 kvar eller nåt xD Lägger upp några senare när jag fört in de i datorn! :)
Sen efter det gick jag hem till Vicky, vi snackade (tack<3) och sen somnade vi, var heeelt slut! xD Och är ännu tröttare idag, eftersom lilla flickan skulle vara på LO klockan 11, vilket betydde att vi behövde gå upp ganska tidigt... fick väl 7 timmar eller nåt, vilket kanske är ganska mycket, och OJ va jag snackar... hehe.
Och juste! Fick liiiiite lagom panik sådära när jag märkte att jag tappat bort min mobil. Inte roligt alls! Men tack och lov hade någon lämnat den i info disken, så min kompis gav den till mig :D Jag skulle verkligen INTE pallat om den hade försvunnit, jag menar... vem överlever utan mobil? ;) *räcker inte upp handen*
Efter jag återsett min lilla skatt tog jag bussen till Storvreta och gick och tog en fika med den familj där jag brukar vara barnvakt. Barnen saknade tydligen mig, de sötnosarna! Tog en hel del bilder där också ;) Så det kommer komma en konsert- och en barnbilder bomb ;) Awesomness, eller vad? ;D
Men nu ska jag göra mig i ordning inför ännu ett möte, Joakim Lundqvist är det ikväll! Det kommer bli grymt, jag bara veeeet det!


Kommentera här: