Ingen kan säga vad jag ska göra


Det är tisdag idag... Om 3 dagar är det fredag, woho! Då händer det saker och ting! :D Filmkväll och Harry Potter på lördagen :D Jag bryr mig inte om jag skrivit det x antal gånger, jag är SÅ taggad så det finns inte! Sen blev jag ju bara ÄNNU gladare när jag såg en reklam på tv, på torsdag klockan 20.00 är det nämligen ett program om bakom ulisserna på den nya filmen! :D Wie! Jag kommer sitta bänkad vid tv:n, kommer du?
Dagen har vart bra :D Jag krossade Tilda, det är bara inse ;) Nejdå, du var jätte duktig gumman!<3 Eftermiddagen har spenderats vid tv:n (NCIS<3) och med läsande, känner mig lite pressad med boken, måste läsa drygt 200 sidor imorgon... men det kommer jag nog klara, hoppas jag. Jag får skylla mig själv att jag inte började läsa tidigare xD Men Stolthet och Fördom är för övrigt ganska bra faktiskt :) Har kommit in lite i skriftspråket, men alla människor är fortfarande lite förvirrande! xD
Men nu ska jag inte spilla dyrbara minuter på detta, ska hinna läsa lite mer innan jag går och lägger mig!


Denna låt är underbar förresten<3
Matt Park Project – From The Inside Out


Kommentera här: