Du är min ängel på jorden


Folk är dåliga på att kommentera? ;) Eller så är det jag som inte skriver saker man kan kommentera på... hm. Very well.
Idag skulle det hämtas ut bio biljetter till "Harry Potter och dödsrelikerna del 1", så jag Tilda och Gabriella gick glatt dit, bara för att finna att kassorna öppnar klockan fem -.- Då var klockan tjugo över tre, så det kändes aningen drygt. Men sen kom vi ju på att vi kunde gå nånstans att fika! Så vi bar oss iväg mot centralen och satt på "Coffeehouse by George" och fikade :D Deras choklad bollar är en stark rekommendation! Vi satt och snackade till klockan fem, då Gabriella skulle åka med tåget till Märsta, sen gick jag och Tilda och hämtade ut biljetterna, gick väldigt smidigt. Sen bar vi oss hemåt och... nu sitter jag här! :)
Lägger upp några bilder! :)
Detta var bilder från idag, nu slänger jag upp några bilder jag glömt lägga upp! :)
Halloween grej i skolan! :) (under)
Sverige hulliganer!
Nej, dags för mig att pysa... Ciao!


Kommentera här: