Dextrosol håller mig vid liv


Jag är fortfarande trött XD Men nu har äntligen dagen (nästan) lidit mot sitt slut, har bara en svenska lektion kvar, sen frihet! Måste bara läsa min tyska bok ch göra några uppgifter, sen är jag läxfri. Men det finns massa läxor till nästa vecka, så kommer antagligen sitter lite på söndag, men jag känner att jag kan slappna av lite nu i helgen i alla fall! Den kommer bli awesome! :D
Nu har jag slut på ord, ciao!


Lisa

aa men snyyg bild då sara xd


2010-11-18 kl 17:54:16
TILDA

Riktigt snygg ;)jasså det är så ihopsjunken man ser ut på dagarna :O där snackar vi om dålig hållning ;)


2010-11-18 kl 20:08:42
http://tildamagnusson.devote.se

Andreas Ahlström

Vill bara göra det klart för dig att...

Jag, Andreas Natanael Ahlström, har ensamrätt, och patentskydd på ordet "ciao". Därför skulle jag avråda dig att använda det order. Jag förväntar mig en förändring inom den närmaste minuten.

Ciao (C)


2010-11-18 kl 21:43:28
http://youtube.com/grisapa1


Kommentera här: