Take a chance today, tomorrow could be one day to late


Tjolahopp

Grrrr... Jag är så ledsen att jag är så dålig på att uppdatera! Och jag SKA lägga ut en till del av Kate! Jag lovar, slå mig om jag bryter löftet ;) Haft en helt okej vecka, förutom att jag har fått en dänga av förkylning -.- Hatar det!
På fredag ska jag operera min tå :D Ska äntligen bli av med mitt nageltrång (: Jag ska äta antibiotika tills dess, 1 tablett, 3 ggr om dagen plus så har jag tagit 3 ipren idag x] Fast det är skönt med tabletter, man behöver liksom inte göra något mer än att svälja dem :P
Ikväll var jag på tjej grupp, det var... fnittrigt x] Efteråt kom jag till min glädje på att jag har sovmorgon imorgon :D
Nu ska jag ge mig in i Hogwarts värld i Harry Potter och Halvblodsprinsen (: Vi ses



Kommentera här: