Music is a bridge between heaven and earth


Hej hopp folket (:

Förlåt! Jag har inte haft tid att skriva nåt här, förlåt att det blir så långt mellan inläggen. Jag hoppas ni fortfarande kollar in här iaf (: I alla fall... Hade en rolig fredag och lördag med Esther :D:D Igår kväll såg familjen först på filmen "Bäst of Dag-Otto" hahahahah, bäst!! XD Sen kollade jag på röstningen i melodifestivalen, det var verkligen INTE rätt låt som vann!? :O Förra året blev det också helt fel, vad tänker sveriges invånare med? Tycker samma som Esther; "SVERIGE KAN JU ALDRIG RÖSTA RÄTT :o Alla jag har pratat tycker inte om anna, jag vill veta vilka idioter det är som sitter och röstar på det sämsta bidraget. Vad pinsamt det kommer bli på Eurovision :o"
Aja... Vi kommer väl aldrig vinna nåt eurovision, om det fortsätter såhär x] Egentligen bryr jag mig inte så mycket om det, men ändå ^^ Aja, nu ska jag äta frukost, cya (:




Kommentera här: