Sorry sorry sorry sorry *~


Fattar inte vad det är med mig... Jag måste ta tag i min blogg! Har säkert inga läsare, men ändå...
Grr... Det finns för lite tid! Dygnet borde förlängas med minst 5 timmar så jag har tid att skriva. Egentligen har jag tid, men jag antar att det inte finns nåt om mina dagar som är intressant. Men men...
Here come's a couple of things;
x JAG HAR SLUTAT GRUNDSKOLAN, wohoo! Hade lite blandade känslor dagarna efter, men just nu känns det bara skönt, även fast jag kommer sakna alla så sjuukt mycket!
x Veckan efter avslutningen var jag barnvakt mån, ons-fre. På onsdagen var jag där mellan kvart i 8 på morgonen och halv 6 på kvällen, gissa om jag avr trött efter det!? Men alla dagar gick bra :)
x Sen i lördags har jag vart där jag är nu, Ribbingebäck :) Hjälper till i köket på lilla äventyret :) Det slutar imorgon, och det har gått sååå fort! Kändes så segt i början, men sen har tiden bara sprungit iväg.
x Nästa vecka ska jag vara kattvakt till Baeckmans sötaste katt Torrez! Får även låna deras pool ;)
Nu ska jag stänga av datorn och gå ner och hjälpa till lite inför taco.festen, slänger in bilder från det som jag skrivit om i ett nytt inlägg snart! Jag lovar ;)

Med kärlek - Sara *~



Spinning
And
Roaming
Around


Kommentera här: