I could really use a wish right now, wish right now, wish right nooow


,Tjolahopp
Asså... Jag har inga ursäkter för att inte skriva här. Har väl för mycket igång för att allt ska funka, och bloggen är väl den boll som har lättast att ramla ur mina händer. Kan inte lova att jag bättrar på mig... Men ska försöka. Har ju ändå typ inga läsare... :P
Jag lägger upp några bilder som kan visa vad jag gjort senaste tiden ^^
Jag MÅSTE köpa denna till avslutningen! Är kär i den :O
Deborah har vart här :DD
Hade filmkväll med underbara människor :)
Jag å Jossan<3
Klara kyrka med orkestern :) Sjöng inför 600 pers xD
Tkr om den här bilden ;)
Tjejgrupps avslutning :):
Stadsparken med sköna människor :DD
Dag med Jullan :D<3
Allt var inte i ordning, men whatever x] Nu ska jag skriva färdigt min packningslista till IDRE, längtar!! :D
Med kärlek - Zarah

fråga

hur många unika besökare har du om dan? och vad är det mesta du har fått? tacksam för svar!



kram <3


2010-06-11 kl 19:51:51
Sara

Hej

Det varierar från 9-1, inte så många alltså x] Vem är det som frågar? :P

Kram


2010-06-12 kl 00:22:43
http://zarahmartinus.blogg.se/

Becca

Heeeej ♥♥♥

ÄÄÄLSKAR din nya design!! Passar verkligen nu inför sommaren!



Puss ♥


2010-06-16 kl 00:15:07
http://randomness.webblogg.se/


Kommentera här: