Woke up crying over a dream


Det var läskigt :o Jag vaknade kl 7 av att jag grät :o Hade haft en sorgilg dröm, det har jag haft förut, men aldrig grinat på riktigt till den :o Kan försöka återge den;
Det var två personer, en kille och en tjej. De var typ artister eller nåt, som sjöng osv. De var nånstans sen gick de typ till en badhall. I drömmen ser jag en låttext framför mig, jag hör inte att tjejen och killen sjunger, men antagligen gör de det. Sen när de sjungt färdigt börjar de snacka. Killen säger nåt i stil med "Du är högt på min lista över folk jag tycker om väldigt mycket" Tjejn svarar "Du är högst på min lista..." Tystnad "Vill du gifta dig med mig?" "Ja" svarar killen. Helt plötsligt sitter jag vid min dator och läser på Wikipedia. Jag läser en tabell som ser ut såhär;
Tiden de var i poolen: 3 minuter
Tiden mellan frieriet och tjejens död: 52 sekunder
Och där tog den slut, och jag började grina... ^^

Men tack vare denna dröm har jag en idé till en ny berättelse :) Som det säkert inte kommer bli nåt av xD Jag får för många ideér... xd
Jag somnade såklart om efter detta, kl var ju bara 7, och då drömde jag en dröm som jag drömt tidigare, bara det att denna gång var det inte jag och andra random personer, utan jag var Bella, jag flydde till ett ställe där mina vänner skulle ta hästar, Edward var med mig och jag skulle rida på Jacob xD Haha, läst och tänkt för mkt på twilight, ey? xD
Nu ska jag äta frukost, och sen dra till Björklinge :)


Kommentera här: