When I sing, I sing with all my heart, for You


Hej hopp i galoschen

Har redan skivit av mig på bilddagboken, men jag tror inte det gör något för er som läser här, ni som inte har in bdb har inte gått miste om något! Jag lovar. :P Hmm.... nu sitter jag på Victorias sum, hon roar sig med MIN kamera, och jag roar mig med HENNES dator. ;) Vi ska väl hitta på något roligare snart, det vi gör nu är så himla osocialt så det är inte sant. x] I alla fall, fest imorgon, ska bli kul. :D Hoppas alla har det lika roligt som jag kommer få det ikväll och imorgon. ;) Ha det! Förresten, måste tipsa om två böcker. "När Lucy Sullivan skulle gifta sig" av Marian Keyes och "Där regnbågen slutar" av Cecelia Ahern (som även har skrivit "P.S. I Love You") De är riktigt grymma. :D Lånade "Där regnbågen slutar" igår och lär läsa ut den ikväll, har bara 50 sidor kvar. (: LÄS DE!!

Bild på mig å Victoria dagen till ära <3



Victoria

WIIIIIIIIHOOOOOOOOOOOO :D:D:D:D:D:D:D:D <3<3<333333333

Mirjam

Kul!!:D saknar er båda så otroligt mycket mina underbara vänner! Vi ses imorn <3


2010-02-23 kl 20:24:20

Kommentera här: