I hear you speak the unspeakable phrase; I love you too


Tjolahopp

Egentligen borde jag just nu befinna mig på mitt nästan städade rum och fixa färdigt men jag orkar inte... xd Bara för att vissa personer inte har bdb å kanske kollar min blogg istället tänkte jag lägga upp lite random bilder (för att jag är uttråkad) men ni kanske finner de intressanta, vad vet jag? :P Men ni som har bdb å kollat bilder där är dessa bara "repetition" ;) Hahahah... Fint jag formulerar allt idag. (a' I alla fall här kommer bilder:

Vicky<3

Hanna<3


Vicci och Jag<3

Skor som kanske ska köpas<3


Jag i långt, stort, lockigt hår ;)


Jag i kort hår (:

Victor (som jag är barnvakt åt)<3

Orkar inte ladda upp fler nu xd Städningen kallar även på mig, så jag måste kila. Ha en super helg ;D<3



Kommentera här: