När man glömmer det man ska komma ihåg


Jaa, jag känner att nästan varje gång jag sätter mig för att skriva något numera kommer jag inte ihåg vad jag ville skriva! xD Tänker på saker som händer under dagen som jag vill blogga om, men som om jag kommer ihåg det. Får börja anteckna alla intressanta händelser i mobilen ;)

I alla fall. Jag har blivit skrämd till döds idag. Nästan ordagrant xD Bara nästan ;) Sista lektionen var idrott, och då varken jag eller Alexandra behövde byta om, gick vi upp till idrottsalen direkt. Dörren in dit var dock stängd, och Alexandra öppnade försiktigt dörren för att kolla om det var någon annan klass där inne. Hon hinner säga "Det är inte vi" och sedan ekar ett högt tjejliknande killskrik mellan betongväggarna. Vi skriker, såklart, och ser en kille i röd tröja komma ut från en toalett som är precis bredvid trappan. Mitt hjärta gjorde seriöst 100 volter i bröstet på mig! xD Detta är nog en av de värsta skrämningarna jag vart med om :P Det som sedan var lite roligt var att han gjorde det på två grupper av tjejer till :P En av gångerna var det dessutom en kille som hoppade framför de när de kom in genom dörren till idrottshallen xD Då var det bara kul... ;)

Sedärja! Jag fick till ett inlägg trots mitt korttidsminne ;)

Imorgon ska vi se/se färdigt "The Shining" på svenskan... Urs, jag vill inte. Jag vet redan vad slutscenen är, och den är icke rolig alls!

Ciao och godnatt!


Kommentera här: