Kan man döda någon för att rädda en annans liv?


Tror rubriken är en upprepning, men tycker det är en intressant fråga.

Dagen har vart bra! (Känner egentligen att jag börjar bli trött på att börja alla mina inlägg med en sån eller liknande fras... men, vad ska jag göra liksom? ;)) På tyskan lyckades vi övertala Sylvi att inte ha ett rollspel om en bok vi nyligen läst! Vi tittade istället på Türkisch für anfänger, som är en tysk serie :) Den är asrolig :D
Snart ska jag åka in till stan och möta upp Olivia och Hanna som jobbar hårt på ett Friskis och Svettis pass i denna sekund ;) Sen åker först jag och Olivia hem till henne, sen åker vi till Hanna :D Kommer bli jätte mysigt! Har saknat flickorna<3
Och imorgon ska jag träffa Jossan, saknat henne med<3 Underbar helg detta kommer bli!
Dags för mig att kanske packa min väska, bussen går om 20 minuter... xd
Ciao!


Kommentera här: