Jag vill använda min röst


Jag känner ett starkt begär att få använda min röst och sjunga... Det kanske låter normalt för er, men jag... det är svårt att beskriva hur jag känner, så jag ska inte ens försöka, för jag vet knappt själv... ^^
Nu har vi i alla fall äntligen börjat på ett projektarbete på historian! Lennart nämnde för typ 3 veckor sedan att vi skulle börja med något, men icke x] Kommer faktiskt bli ganska skönt att få fokusera på något annat än hans snack. Inte för att han inte kan sitt ämne, för det kan han verkligen! Men han står och pratar och pratar och pratar... xD
Nu ska jag dock ta itu med lite läxor istället för att fastna här vid datorn som jag kommer göra tids nog ändå ;) Sen ska jag nog försöka orka fota lite droppar igen, hittade en sida med tips på hur man kan göra, så ska testa lite :D


Är det bara jag som känner för att göra ett pepparkakshus!? Jag ska i alla fall försöka satsa i år ;) Kanske inte lika satsigt som på följande bilder, men de är underbara, tycker ni inte?

Ciao!


Kommentera här: