Jag är långt ifrån dig på kartan, men nära dig i hjärtat


På onsdag, om två dagar, åker jag! Jag borde verkligen börja räkna timmarna! *tar fram miniräknare* Om ca 40 timmar kommer jag gå upp och (om tågen går som de ska) är jag i Stockholm om 42 timmar. Sen om... 48 timmar är jag i Malmö :D Det är ju INGENTING! Ingenting alls. Wie!
Just nu blir vår vind hemsökt av ventilations-bytar-människor, och eftersom mitt rum ligger så att man inte kan gå ut om vindstegen är nere (nästan, anyway) så är jag fast här ett tag! Inte för att jag har något emot det, men det känns som att bara för att jag inte kan gå ut, vill jag gå ut! xD Nån annan som känt den känslan nån gång? ;)
Men nu ska jag börja packa! Hm, juste resväskan är i mammas och papas rum... ärs, strunt i resväskan XD Haha.
Ciao!
Detta gör jag förresten när jag har tråkigt... Och sen bild på mig och Mathilda från förra året :)


Hanna Rothlin

Vad ska du göra i Malmö?:D


2010-12-27 kl 17:12:22
http://ngsorseleslagnas.bloggo.nu


Kommentera här: